Hoe kan ik een afspraak maken bij Sleutelbos?

Tijdens onze consultaties nemen we uit respect voor onze cliënten geen telefoons op, hierdoor zijn we soms moeilijker telefonisch bereikbaar. Wens je een afspraak te maken of meer informatie? Vul het contactformulier in of mail naar info@sleutelbosninove.be.

We nemen de tijd om te bekijken wie van ons team jouw/jullie vraag kan opnemen. De meest aangewezen therapeut of hulpverlener zal jou/jullie contacteren voor het inplannen van een intake. U mag binnen een termijn van één week een antwoord verwachten op uw vraag.

Tijdens een intakegesprek zal de therapeut/hulpverlener je hulpvraag zo goed mogelijk in kaart brengen. Om de nodige tijd en aandacht aan jou te kunnen besteden, plannen we voor een intake een volwaardig gesprek. Een intake is betalend.

Ben je reeds in begeleiding bij één van onze collega’s? Je kan onze collega’s ook rechtstreeks contacteren. Hun contactgegevens zijn terug te vinden op onze pagina team.

Algemene afspraken

Binnen Sleutelbos werken we met een Elektronisch Patiëntendossier (EPD), volgens de normen van de nieuwe privacywetgeving (GDPR). Dit dossier is binnen de praktijk enkel toegankelijk voor jouw hulpverlener. Het dossier kan enkel gedeeld worden met collega’s mits jouw toestemming.

Wij brengen de huisarts en/of doorverwijzer op de hoogte van de opstart van een begeleiding in sleutelbos. In het geval van bedreigende situaties, kunnen we contact opnemen met je huisarts of andere noodzakelijke hulpverlening.

Binnen onze groepspraktijk is er gedeeld beroepsgeheim. In functie van de begeleiding en voor het bevorderen van de kwaliteit van onze hulpverlening, kunnen wij onderling met collega’s overleggen. Wanneer u of uw kind begeleid wordt door meerdere collega’s van ons team, zal er tussen de collega’s afgestemd worden, met respect voor jullie wensen en ons beroepsgeheim.

Tarieven & annulatie

De tarieven zijn per hulpverlener terug te vinden op de persoonlijke pagina van onze hulpverleners. Via de pagina team kan je hierover de nodig informatie vinden.

Bij opstart van een begeleiding vragen we 20€ administratieve kost. We beschikken niet over bancontact. We vragen om iedere sessie contant te betalen. Het is ook mogelijk te betalen via mobile pay of payconiq.

De vraag naar therapie is bijzonder groot. We vragen om geplande afspraken na te komen. Een afspraak annuleren kan kosteloos ten laatste 3 werkdagen voor de afspraak (zaterdag, zondag en feestdagen tellen niet mee als werkdagen). Anders zijn we genoodzaakt, ongeacht de reden van annulatie een annuleringsvergoeding te vragen. Bij een annulatie minder dan 72u voor de afspraak bedraagt deze vergoeding 2/3 van de sessieprijs. Bij een annulatie minder dan 48u voor de afspraak, wordt de prijs van een volledige sessie aangerekend.

 

Aarzel niet om ons te contacteren!

Heb je nog vragen?